2022-1-2_08

 

Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій

 

Галина КОЗЛАКОВА  доктор педагогічних наук, професор, дійсний член АМСКП Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">

 

УДК 681.3:002
DOI 10.31392/NPU-VOU.2022.1–2(84–85).08


Завантажити
(повний текст статті буде доступний через рік після випуску друкованого видання)

Ключові слова: навчальний процес, дистанційні лекції, навчальні матеріали, інформаційно-комунікаційні платформи, адміністратори, викладачі, студенти, університет.


Анотація:
Подано узагальнений аналіз можливостей щодо організації і проведення науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій, тобто під час карантину або неможливості відвідання університету. Підставою для підготовки матеріалів стало фактичне використання інформаційно-комунікаційних платформ типу Zoom, Classroom та інших в усіх видах університетської діяльності, а саме адміністративній, науковій, освітній. Розглянуто особливості підготовки до цієї роботи викладачів, студентів, керівників підрозділів університету. Визначено наявність зв’язків між рівнем активності студентів у дистанційних комунікаціях та рівнем якості знань.
Обговорюються проблеми оновлення інфраструктури вищого навчального закладу з метою забезпечення дистанційних комунікацій, а також підтримки у належному стані навчальних приміщень і корпусів в умовах мінімальної присутності персоналу.


Посилання
1. Дистанционное обучение: теория и практика // Гриценко В. И., Кудрявцева С. П., Колос В. В., Веренич Е. В. Київ: Наукова думка, 2004. 376 с.
2. Преждо Л. Н., Кондратенко Н. Е., Карпенко М. П. Дистанционные технологии в учебном процессе. Харьков: Гуманитарно-технический институт, 2001. 112 с.
3. Стефаненко П. В. Дистанционное обучение в высшей школе: монография. Донецк: ДонНТУ, 2002. 400 с.
4. Козлакова Г. О. Інформаційно-програмне забезпечення дистанційної освіти: зарубіжний і вітчизняний досвід: монографія. Київ: ВЦ „Просвіта”, 2002. 230 с.
5. Козлакова Г. Зміна діяльнісної парадигми викладача при дистанційному навчанні // Вища освіта України. 2003. № 4 (10). С. 91–95.
6. Козлакова Г., Пахотіна П. Еволюція дисциплін циклу „Інформатика” в історичному аспекті // Вища освіта України, 2009. № 2. Додаток 3. Тематичний вип. „Педагогіка і психологія вищої школи”. С. 542–545.
7. Козлакова Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Галина Козлакова, Богдан Сусь та ін. // Вища освіта України. 2020. № 2. С. 67–74.
8. Козлакова Г. Часопис „Вища освіти України” як основа формування науково-педагогічних шкіл // Вища освіта України. 2021. № 2. С. 28–35.

   
© ALLROUNDER