Номер 3 2020
Теоретичний та науково-методичний часопис
3 (78)’ 2020
ISSN 2078–1016
DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.3(78)
ЗМІСТ
СТОРІНКА ГОЛОВНОГО РЕДАКТОРА
Віктор АНДРУЩЕНКО
Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження
«Педагогічної конституції Європи») ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).01 )...................................................................5
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ: ПОШУК ПРІОРИТЕТІВ
Оксана ЯКИМЧУК
Компетентісний підхід в освіті: українські реалії .( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).02 )............................................19
Михайло КІТ
Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки ХХІ століття:
виклик-відповідь ..( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).03 )..............................................................................................26
НОВІТНЯ НАУКА ТА СУЧАСНА ОСВІТА
Тетяна САЄНКО
Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).04 )...33
Тамара КІРИК
Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).05 )...................41
ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЕКТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Марья НЕСТЕРОВА, Марина ДЄЛІНІ, Андрій ЗАМОЖСЬКИЙ
Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).06 ).........50
Гліб ХОМЕНКО
Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).07 ).....56
ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Петро СІКОРСЬКИЙ, Ігор КОЛОДІЙ
Структурування навчального матеріалу – необхідна умова забезпечення
високої якості вищої освіти ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).08 )..............................................................................65
ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ
Євген БІДЕНКО
Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості
в педагогічному процесі .( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).09 )..................................................................................72
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Оксана КОВАЛЕНКО
Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика ( DOI 10.31392/NPU-VOV.202.3(78).10 )......79
ІНФОРМАЦІЯ. РЕЦЕНЗІЇ. ПОВІДОМЛЕННЯ
Рецензія на навчальний посібник для студентів творчих спеціальностей
«Філософія культури: основні поняття, напрямки, персоналії» ...................................87
Abstracting Review of Journal Articles ................................................................................89
Contents .............................................................................................................................94
До уваги авторів ..............................................................................................................95