2022-1-2_05

 


Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення

 

Владислава ЛЮБАРЕЦЬ доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, м. Київ ORCID ID 0000-0001-8238-1289

Аліна ЛЮБИМА завідувач відділенням «Підприємництва та інформаційних технологій», Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, м. Київ ORCID ID 0000-0001-8165-5022 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


УДК: 377/378:006
DOI 10.31392/NPU-VOU.2022.1–2(84–85).05



Завантажити
(повний текст статті буде доступний через рік після випуску друкованого видання)


Ключові слова: конкурентоспроможність, компетентність, майбутні фахові молодші бакалаври з інженерії програмного забезпечення, фахова передвища освіта, професійна освіта.

 

Анотація:
У статті досліджено стан розробленості проблеми становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення. Здійснено аналітичний огляд нормативних документів та наукової літератури для уточнення поняття «формування конкурентоспроможності фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення».
Розкрито важливість цифровізації професійної підготовки майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення, як гармонійне поєднання високих темпів розвитку цифрових технологій з традиційними та інноваційними методами впливу на формування критичного та креативного мислення. Означено важливість формування симбіозу трансверсальних, професійних та цифрових компетентностей майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення. Констатовано, що формування компетентностей майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення у фаховій передвищій освіті передбачає постійне оновлення змісту освітньої програми, методів, технологій, засобів, підручників.

 

Посилання
1. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», (2004). 1440 с.
2. Драч І. І. (2013). Особливості професійної діяльності викладачів вищої школи в інформаційному суспільстві // Імідж сучасного педагога. № 1. С. 27–30.
3. Любарець В. В. (2011). Аналіз сутності поняття професійної компетентності. // Педагогічний альманах. Вип. 9. С.169–174.
4. Любарець В. В., Любима А. Є. (2022). Креативність освітнього середовища – запорука професійного зростання майбутніх фахівців // Актуальні проблеми науки, освіти та суспільства в сучасних умовах: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 28 травня 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, Ч. 1. С.10–12
5. Ніколаєнко С. (2006). Якість вищої освіти в Україні: погляд у майбутнє // Вища школа. № 2. С. 3–23.
6. Стандарт фахової передвищої освіти за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр з галузі знань 12 «Інформаційні технології», спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення». (2021). URL: mon.gov.ua
7. Стрюк К. М. (2016). Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців із комп’ютерної інженерії. // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» МОН України, Херсон. держ. ун-т. Херсон, Вип. LXXІІІ, Т. 2. С. 118–122.

 

   
© ALLROUNDER